1. Bestellen

1.1 Heb ik een account nodig om te kunnen bestellen?

Nee, die heb je niet nodig. Je kunt altijd shoppen als gast.

Maar met een account hoef je niet elke keer opnieuw al je gegevens in te vullen. Je kunt meteen een account maken, maar je kunt natuurlijk ook eerst alle leuke dingen die je wilt kopen verzamelen en dan bij het afrekenen een account aanmaken.

1.2 Hoe maak ik een account aan?

Klik op “Login/Register” en daarna op ‘Create An Account/maak een account aan’ en vul al je gegevens in.

1.3 Hoe plaats ik een bestelling?

Kijk rond en plaats de spullen die je wilt kopen in je winkelwagentje. Als je alles hebt klik je op je wagentje en ga je naar afrekenen. Check of al je gegevens kloppen voor je betaald. Wanneer je betaald hebt is je bestelling automatisch geplaatst.

1.4 Ik heb problemen met het toevoegen van spullen aan mijn winkelwagentje

Zolang iets niet uitverkocht is kun je het product toevoegen aan je winkelwagentje. Het kan zijn dat er nog maar één product is en iemand anders het tegelijk shopt, het product kan dan “Tijdelijk niet beschikbaar” worden.

1.5 Hoe kan ik betalen?

We accepteren betalingen via Paypal, iDeal en overschrijving.

1.6 Kan ik een bestelling cancelen?

Als de bestelling in behandelingen is lukt dit niet altijd meer, wees daarom zeker voor je iets besteld. Je kunt natuurlijk altijd een mailtje sturen naar hello@annesara.nl als er iets mis gegaan is of om te kijken of je bestelling alsnog gecanceld kan worden.

1.7 Ik heb een kortingscode, hoe kan ik deze gebruiken?

Vul de code in, in het “kortingscode” veld en klik op toevoegen in je winkelwagentje voor je overgaat op betalen. Mocht je de code vergeten zijn kan deze helaas niet achteraf handmatig ingevoerd worden. Heb je een code die niet werkt, maar dat wel zou moeten doen, mail dan eerst naar hello@annesara.nl voor je overgaat op betalen.

1.8 Hoe weet ik dat mij bestelling bevestigd is?

Nadat je een bestelling gedaan hebt krijg je een e-mail van ons met de bevestiging dat je bestelling ontvangen is. Let wel op, een bestelling wordt pas echt verwerkt nadat je betaling ontvangen is. Als je een account hebt kunt je de status van jouw bestelling vinden onder “Mijn Account”.

1.9 Kan mijn bestelling ingepakt worden?

Alle bestellingen worden standaard leuk ingepakt, het moet een cadeautje zijn. Maar mocht dit extra belangrijk of voor een speciale gelegenheid zijn laat het dan even weten via het opmerkingen veld.

1.10 Ik heb een speciale aanvraag.

Mocht je speciale wensen of een aanvraag hebben laat het dan achter in het opmerkingen veld wanneer je de bestelling plaatst.

 

2. Verzending & Bezorging

2.1 Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?

Elke dinsdag worden pakketjes verzonden, soms lukt het om tussendoor ook pakketjes te verzenden maar niet altijd. Tijdens weekenden en feestdagen duurt dit langer. Verder kan dit ook langer duren tijdens de maanden November en December door de hoeveelheid bestellingen. Soms is een product niet op voorraad, dit staat bij het product vermeld, dan kan de bestelling ook langer duren. Persoonlijke producten duren langer om te verweken, dit is tussen de 3-8 weken. Mocht je een spoed bestelling hebben mail dan naar hello@annesara.nl, vaak kan er iets geregeld worden.

2.2 Hoe lang is de verzendtijd?

We zijn voor de verzending afhankelijk van Postnl, pakketjes worden meestal binnen 1-2 dagen bezorgd. Bij brievenbuspost is dit vaak ook zo, Postnl bezorgt in dat geval alleen niet op zondagen en maandagen. Tijdens November en December duurt dit vaak langer omdat Postnl dan veel pakketjes en brieven moet verwerken.

2.3 Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Bij brievenbus- of gewone pakketjes krijg je een track and trace code zodra je pakketje op de post gaat. Je kunt dan via een link je pakketje volgen. Gewone brievenbuspost is helaas niet te volgen.

2.4 Wat zijn de verzendkosten?

Brievenbuspost kost €3,50, je bestelling wordt dan in een luchtkussen envelop verzonden. Een brievenbuspakketje is €4,50, afhankelijk van de grootte komt het in een brievenbusdoosje of luchtkussen envelop. Grotere pakketjes komen altijd in een doos en kosten €7,00 om te verzenden.

2.5 Kan ik mijn adres veranderen nadat mijn bestelling bevestigd is?

Helaas niet, let er daarom op dat je het goede adres invult. Als er toch iets fout gegaan is kun je natuurlijk altijd even mailen naar hello@annesara.nl, we proberen het dan alsnog op te lossen.

2.6 Er mist iets bij mijn bestelling, wat moet ik doen?

Sorry! Blijkbaar hebben we een foutje gemaakt, het spijt ons. Neem even contact op via hello@annesara.nl en dan proberen we het natuurlijk zo snel mogelijk voor je op te lossen.

2.7 Ik heb een kapot product ontvangen, wat moet ik doen?

Oeps, er is iets fout gegaan! Sorry! Neem contact op met hello@annesara.nl en dan lossen we het zo snel mogelijk voor je op.

2.8 Ik heb iets ontvangen wat ik niet besteld heb, wat moet ik doen?

Vind je het stiekem ook leuk en wil je het liever hebben dan wat je besteld hebt? Niks zeggen! 😉 In alle andere gevallen is het handig als je even naar hello@annesara.nl mailt, dan lossen we het zo snel mogelijk voor je op. En natuurlijk sorry!

2.9 Ik heb de verkeerde kleur, maat of soort besteld

Dat is vervelend! Alle bestellingen (behalve die op maat gemaakt) mogen binnen 14 dagen terug gestuurd worden. Je moet je bestelling dan wel even aanmelden voor retour. Stuur een mailtje naar hello@annesara.nl, met daarin je bestelnummer en het product dat retour gaat. Je mag er natuurlijk ook bij schrijven waarom je het terugstuurt, maar dit hoeft niet. Je krijgt dan verdere instructies via de mail. De kosten voor het terug sturen zijn voor eigen rekening.

2.10 Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen?

Stuur een mailtje naar hello@annesara.nl, dan gaan we het voor je uitzoeken. Het kan zijn dat je pakketje vertraagd is. Let wel, zodra de bestelling bij Postnl is afgeleverd zijn wij hier niet verantwoordelijk meer over. Maar natuurlijk vinden we het naar als je bestelling niet binnen komt en kijken we per geval hoe we dit oplossen. Soms duurt het langer dan je verwacht, maar bestellingen moeten vrijwel eigenlijk altijd wel binnen 10 werkdagen na verzending ontvangen zijn. Wanneer je een track and trace code hebt ontvangen is het natuurlijk handig om eerst te checken wat de status hiervan is voor je contact met ons opneemt.

3. Overige vragen

3.1 Wie maakt de producten?

Alle producten worden ontworpen door Anne Sara, je kunt meer over haar lezen op de over Anne Sara pagina. De producten worden in verschillende drukkerijen bedrukt of ontwikkeld, we proberen hierbij milieubewust te zijn en duurzame partners uit te kiezen.

3.2 Wat is Anne Sara haar lievelingskleur?

Sinds ongeveer haar 13e is dat roze, later kwam daar nog de voorkeur voor goud en glitter bij.

3.2 Ik wil graag samenwerken, heb een geweldig idee of een andere dringende vraag

Wat leuk! Stuur even een mailtje naar hello@annesara.nl en je krijgt zo snel mogelijk een reactie terug.